MSX Resource Center nu ook in het Nederlands

van snout op 23-11-2003, 22:06 translated by snout
Onderwerp: MRC
Talen:

Bijna precies een maand geleden introduceerden we het Spaanse MSX Resource Center. We zijn erg trots dat we vandaag ook MSX Resource Center in het Nederlands aan kunnen bieden.

Nieuwsberichten worden vertaald door een toegewijd team van vertalers: Frederik Boelens, Michiel van Leeuwen en Remco van der Zon. Onze admins en webmasters (zie: Wie zijn we) hebben ook aardig wat vertaald. In totaal zijn er al meer dan 480 nieuwsberichten uit ons nieuws archief vertaald. Behalve nieuwsberichten is de hele interface van de website naar het Nederlands vertaald en is het mogelijk voor leden die ingelogd zijn om in het Nederlands te reageren op vertaalde nieuwsberichten of om over MSX te discussiëren op ons Nederlandse forum. Uiteraard raden we mensen aan om gebruik te maken van het grotere en actievere internationale MSX forum in het Engels.

In de toekomst gaan we wellicht ook onze website in het Japans en Portugees aanbieden. Hiervoor hebben we echter de hulp nodig van vrijwilligers. Als je mee wilt helpen door vanuit het Engels naar Spaans, Nederlands, Japans of Portugees te vertalen schijf je dan hier in. We hopen dat veel mensen plezier zullen beleven aan het MSX Resource Center in het Engels, Spaans of Nederlands.

Bijbehorende link: MSX Resource Center in het Nederlands

Reacties (9)

Van anonymous

incognito ergo sum (116)

afbeelding van anonymous

23-11-2003, 22:28

Vet cool!

Van DarQ

Paragon (1038)

afbeelding van DarQ

24-11-2003, 02:51

ok mannen, nu ook nog even de tooltips vertalen van de linkjes
<-- daar dus..

zag toevallig NL vlagje bovenaan en laat ik er eens opklikkenTongue toch moet ik maar niet te vaak op dit forum komen want dan mis ik de engelse versie.
voor mijn eigen forumpje had ik de volgende oplossing. omdat engels toch de internationale taal is, heb ik er voor gekozen om toch een 2-talig forumpje te maken. de engelstalige lui zullen niks zien van het NL forum, maar de mensen uit NL, kunnen zo, floep, het engelse forum op.
lijkt me wel handig hier.

Van BiFi

Enlighted (4348)

afbeelding van BiFi

24-11-2003, 10:58

Het heeft zo te zien even geduurd, maar daar istie dan eindelijk. Puik werk mensen! Welke taal volgt?

Van Hydragon

Paladin (717)

afbeelding van Hydragon

24-11-2003, 11:16

Cewl man! dat is veel beter te lezen!
Keep going!

Van Grauw

Ascended (10154)

afbeelding van Grauw

24-11-2003, 12:22

Hahahaha, dit is toch wel erg gaaf moet ik zeggen hoor ^_^... Vet Nederlands ;p.

~Grauw

Van anonymous

incognito ergo sum (116)

afbeelding van anonymous

25-11-2003, 00:22

Ik zou wel graag zien dat ik de nederlandse reacties ook in de engelse interface kan lezen...
Speciaal inloggen op nl.msx.org vind ik een beetje overdreven namelijk! En het nederlandse forum kan wel via de engelse interface benaderd worden, dus da's niet zo consequent.

Van Grauw

Ascended (10154)

afbeelding van Grauw

25-11-2003, 00:37

Goed idee. Maar nah, als msx.org een échte site voor bikkels was geweest, dan was er geen wezelijk verschil geweest tussen het forum en de newsitems (met reacties) ^_^...

~Grauw

Van anonymous

incognito ergo sum (116)

afbeelding van anonymous

25-11-2003, 10:24

Ja!!! Dat zeg ik dus ook al een jaar ofzo tegen snout!

Van snout

Ascended (15184)

afbeelding van snout

29-02-2004, 16:21

Geduld, geduld... Tongue